Sessies

Paul Schilders
Rolf van der Beek
1ste ronde workshops
13:30 - 14:15

Ken je klant!

Het is belangrijker dan ooit dat je de klant kent. Zodat je hem kunt verrassen met dienstverlening die precies bij hem past. Hoe doe je dat? Bijvoorbeeld door gegevens te verzamelen met big data-tools of door gewoon met je klant te praten. Zo kun je profielen samenstellen op basis waarvan je je klant “op maat” kan bedienen. Het zal steeds meer draaien om profielgestuurde service en klantbenadering. Of het nu een single-, multi- of omnichannelstrategie is. Dat zijn geen doelen maar juist de middelen om je toevoegde waarde als financieel adviseur te laten zien!

LinkedIn

Enno Wiertsema

Enno Wiertsema is directeur bij Adfiz. Adfiz is de branchevereniging van onafhankelijke financiële adviseurs. Adfiz versterkt de kracht van onafhankelijk financieel adviseurs en creëert ruimte om te ondernemen, zodat ze kunnen doen wat nodig is: de klant voorzien van het beste onafhankelijke advies.

LinkedIn

Justin Schlee

Justin Schlee is strategisch directeur bij ANVA. Justin stond ruim tien jaar geleden aan de wieg van Elements, het CRM-pakket dat nu als onderdeel van de geïntegreerde ANVA-software wordt aangeboden. ‘Ik zie uitdagingen in organisatie die alles sinds jaar en dag op dezelfde manier werken, waar regels en wetgeving de leidraad voor beslissingen vormen en waar een verandering al snel als een barrière wordt gezien.’

1ste ronde workshops
13:30 - 14:15

Nú keuzes maken voor de toekomst

Online bankieren, e-mail en social media hebben het consumentengedrag voorgoed veranderd. Door de enorme beschikbaarheid aan informatie oriënteren consumenten zich online. Ook verwachten steeds meer consumenten dat ze zelf zaken op een eenvoudige manier kunnen regelen. Succesvolle adviseurs van de toekomst combineren het beste van twee werelden, en zijn zowel offline als online actief. Maar welke beslissingen moet u nú maken om in de toekomst succesvol te zijn?

Paul Schilders en Rolf van der Beek spraken honderden intermediairs en ontwikkelde samen met hen een toekomstbestendig bedrijfsmodel. Het bewezen model is gericht op de optimalisatie van de bedrijfscultuur, bedrijfsprocessen én marketing. Met praktische tips, die u direct na de workshop kunt toepassen, stomen Paul en Rolf u klaar voor een succesvolle toekomst.

Paul Schilders LinkedIn

Paul Schilders

Paul Schilders (37), projectmanager ASP bij VCN . In zijn rol als projectmanager begeleidt hij samen met de commercieel manager de operatie- en veranderingsprocessen bij het intermediair en zijn medewerkers. Dit is een intensieve begeleiding waarbij Paul de focus houdt op de aanbevelingen ten behoeve van structuur, cultuur en klantgerichtheid. Daarmee zorgt hij voor een goede integratie van nieuwe werkprocessen tijdens de implementatieperiode. Paul heeft 18 jaar werkervaring bij VCN. Hij heeft inmiddels meer dan 100 intermediairs begeleid naar een nieuwe structuur. Paul is de specialist van VEA, het platform waar het intermediair op werkt.

Rolf van der Beek LinkedIn

Rolf van der Beek

Rolf van der Beek (55), commercieel manager bij VCN, ondersteund dagelijks intermediairs in verbeteringen en veranderingsprocessen. Deze ondersteuning leidt tot een duidelijke rendementsverbetering van de onderneming. Rolf heeft ruim 35 jaar werkervaring bij verzekeraars, intermediairs en volmachtbedrijven. Samen met zijn relatieteam gaat hij de uitdaging aan om structuur, cultuur en klantgerichtheid te analyseren en daar aanbevelingen voor te doen. Rolf heeft de overtuiging dat pro-actieve klantgerichtheid de enige succesvolle weg voor het intermediair is.

1ste ronde workshops
13:30 - 14:15

Wat is de toekomst van de lokale adviseur?

Cas Verhage geeft zijn visie op de intermediaire markt en de waarde van lokale adviseurs. Hoe ziet het kantoor van de toekomst er dan uit? Waarin kunnen zij zich onderscheiden en welke denkwijze helpt hen verder. Wat is de toekomst van de lokale adviseur in een wereld die zo snel verandert dankzij nieuwe technologieën? Maakt een kantoor nu de juiste keuzes voor de toekomst? Weet wie jouw klant is! Werk lokaal, wees efficiënt en compact, maak keuzes! De adviseur moet oog hebben voor verandering, en hiervoor ruimte maken in de werkzaamheden.

LinkedIn

Cas Verhage

Cas Verhage (57) is commercieel directeur bij Nh1816 Verzekeringen. Hij begon zijn loopbaan in 1981 als accountmanager Bedrijven bij Centraal Beheer Schadeverzekeringen. Medio 1988 maakte hij de stap naar DAS Rechtsbijstand. Eerst als Hoofd Marketing, later gevolgd door Hoofd Commerciële Zaken. Sinds 1999 is Cas Verhage directeur bij Nh1816 Verzekeringen en met 35 jaar ervaring veel gevraagd spreker en deskundige in de particuliere schademarkt. Cas Verhage gelooft heilig in de intermediair adviesmarkt, loopt niet weg voor een pittige discussie en houdt o.a. als lid van de Commissie Distributie (CD) van het Verbond de markt goed in de gaten.

Niets missen? Abonneer je op am:magazine!

Wil jij niets missen op het gebied van verzekeringsnieuws? Word dan abonnee van am:magazine. Het blad is je maandelijkse inspiratie met achtergronden, diepgang en opinie. am:magazine verschijnt 10 keer per jaar en bevat 4 specials. Ook krijg je toegang tot het online digitale magazine & hoge kortingen op events!

Abonneer je hier >>

 

am:signalen flash

am:signalen flash is de gratis dagelijkse nieuwsbrief van am:. Je ontvangt elke middag een nieuwsupdate met headlines, blogs etc. in je mailbox.

Inschrijven >>

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.